Telenor promotivni putni paket - "mačka u džaku"?

Telenor promotivni putni paket - kupovina "mačke u džaku" ??

dejanspd | 28 Januar, 2012 11:04

Pošto kompanija Telenor u svojoj ponudi ima vrlo povoljne promotivne putne pakete za Telenor mrežu Crnoj Gori, odlučio sam prilikom poslednjeg odlaska u tu zemlju da jedan od tih paketa i uplatim...

U pitanju je paket  koji za 1190 din omogućava  korišćenje 1GB internet podataka. Važnost paketa je tri meseca. To jeste veoma dobra ponuda, imajući u vidu da po zvaničnom  cenovniku prenos 1MB podataka u roaming-u košta nešto preko 800 din. Kupovina je obavljena veoma brzo, dobio sam povratnu poruku da je paket uspešno uplaćen. Za dva dana boravka u Crnoj Gori sam po internoj evidenciji u samom telefonu „potrošio“ oko 100MB podataka.

Nakon povratka u Srbiju sam pozvao korisnički centar Telenora sa namerom da proverim koliko je stvarno podataka potrošeno kako bih izbegao neprijatna iznenađenja, odnosno račun od više desetina hiljada dinara zbog eventualne greške u svojoj internoj evidenciji. Tada nastaje problem. Od korisničkog centra dobijam odgovor da „provera potrošnje trenutno nije omogućena“ . Da posetim, zaokruživanje protoka roaming-u se vrši na 100KB, „po formuli 5+100KB“ kako su mi objasnili, tako da je meni apsolutno nemoguće da sam vodim bilo kakvu preciznu evidenciju o potrošnji. Naravno, nigde u ponudi na web sajtu Telenora se ne spominje da „provera potrošnje trenutno nije omogućena“, jer bi u tom slučaju jasno rekli svima da je kupovina takvih „promotivnih“ paketa apsolutno besmislena.

Ovako je glasio odgovor Telenor korisničkog centra „Provera potrosnje putnog paketa - internet 1GB nije omogucena putem koda.Predlazemo Vam da potrosnju okvirno pratite putem samog aparata.Prenos podataka se tarifira tako sto se pocetno zaokruzivanje vrsi na 5 KB, dok se nakon toga zaokruzuje na 100 KB (po formuli 5 + 100 KB).“

Moram samo da dodam da provera nije omogućena na bilo koji način.

Mala greška u evidenciji od svega 5%, što bi u ovom slučaju bilo 50MB protoka, bi dovelo do računa od preko 40.000 din! Kako mi je dalje objašnjeno, pošto provera stanja nije omogućena, ne postoji  nikakvo obaveštenje da je uplaćeni paket potrošen, već se sav višak automatski tarifira po ceni od preko 800din za 1MB. Obaveštenje znači postoji, ali u vidu astronomskog računa.

Od mog prvog poziva korisničkom centru i prvog poslatog maila sa molbom da mi daju informaciju koliko sam podataka potrošio, prošlo je šest dana. Juče sam morao da pošaljem zvaničnu reklamaciju kompaniji Telenor da mi da takvu informaciju. Za nekoliko dana ponovo moram putovati do Crne Gore, ali naravno ne smem da koristim paket koji sam platio u strahu da me ne sačeka „iznenađenje“ sledećim računom.

Meni ostaje da se nadam da ću ipak od Telenora dobiti traženu informaciju o svom računu, a svima vama koji su planirate kupovinu jednog od „promotivnih“ putnih paketa želim ovime da skrenem pažnju da se dobro raspitate u Telenoru da li kupujete „mačku u džaku“ kako što sam ja kupio. Bez ikakve kontrole troškova i obaveštenja, vrlo lako promotivni i jeftini putni paket može koštati i kao jedan polovan automobil.

Čestitamo

dejanspd | 28 Januar, 2012 11:03

Ukoliko možete da pročitate ovaj članak, uspešno ste se registrovali na Blog.rs i možete početi sa blogovanjem.
 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by blog.rs - Design by BalearWeb